druk

wielkoformatowy

Druk wielkoformatowy to idealny sposób na produkcję niskonakładowych materiałów reklamowych oraz informacyjnych w dużym formacie. Bogaty wybór podłoży do druku oraz szeroka gama tuszy i barwników pozwalają na profesjonalny druk materiałów o różnorodnych właściwościach.
Wykonywany na banerach, siatce mesh, flagach, folii czy papierze o dużych rozmiarach (czyli wielkim formacie).
Technika ta wykorzystywana jest najczęściej w reklamie w formie bilboardów, banerów, roll up, stojaków, plakatów, naklejek, czyli wszystkiego co przykuwa uwagę treścią i formą graficzną, ale głównie dużym rozmiarem.

Druki wielkoformatowe posiadają szeroki wachlarz możliwości wykończenia w postaci: laminowania, oczkowania, zgrzewania, oprawiania w ramki aluminiowe (dotyczy mniejszych formatów np. OWZ), osadzania w coraz popularniejszych potykaczach oraz naklejania na PCV.

Baner

Jest formą reklamy, komunikatu lub innego przekazu. Najczęściej jest to wydrukowany na płachcie materiału przekaz informacyjny lub reklamowy.
Skuteczny baner:
  • przyciągający oko, oryginalny wyróżniający się wygląd
  • treść zwięzła, zmuszająca oglądającego do interakcji
Cechy:
  • wysoka wytrzymałość materiału (trudny do rozdarcia)
  • wodoodporny, odporny na promienie UV i zmianę temperatur
  • możliwość wielokrotnego użycia
  • szybki i łatwy montaż oraz demontaż
  • wygodny transport
Zastosowanie:
  • zarówno wenątrz jak i na zewnątrz
  • ogrodzenia
  • rusztowania
  • elewacje budynków
siatka

Siatka (mesh)

Zbudowana na bazie tkaniny poliestrowej powleczonej PCV. Oczka w siatce mają na celu przepuszczanie wiatru, który mógłby spowodować zerwanie reklamy lub zniszczenie konstrukcji.

Cechy:
  • duża wytrzymałość materiału (materiał trudny do rozdarcia)
  • odporna na wodę oraz na na działanie słońca czy zmiany temperatur
  • nie ogranicza dostępu światła
  • łatwo przepuszcza powietrze
  • materiał lekki, wytrzymały na rozciąganie
Zastosowanie:
  • największe powierzchniowo reklamy
  • instalacja na oszklonych częściach budynków
  • duże wolnostojące konstrukcje
  • rusztowania budowlane
  • elewacje budynków
flaga

Flaga

Płat tkaniny poliestrowej określonego kształtu i barwy przymocowywany do drzewca lub zawieszony na maszcie.

Cechy:
  • wysoka wytrzymałość
  • możlwość eksponowania w dowolnym miejscu
  • wiatr wprawia w ruch materiał, co przyciąga większą uwagę potencjalnego klienta
  • szybka i czytelna informacja o danej marce
Zastosowanie:
  • targi
  • obchody rocznicowe
  • oznaczenie instytucji (urząd, szkoła)
  • promocja firm
  • promocja produktów
billboard

Billboard

Dużych rozmiarów plakat reklamowy lub tablica, często oświetlona, stosowana głównie w reklamie zewnętrznej, umieszczana np. na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Cechy:
  • ze względu na dużą powierzchnię jest czytelna i widoczna z większej odległości
  • odporna na wilgoć i promienie UV
  • reklama trafia szczególnie do osób powiązanych z konkretnym miejscem, usługą
  • odpowiednia dla firm działających lokalnie
Zastosowanie:
  • do zastosowań wewnętrznych i krótkookresowych zewnętrznych
  • kampanie reklamowe (plakaty)
  • kampanie wyborcze (afisze)
  • wewnętrzne oznaczenia sklepów
rollup

Roll up

To najbardziej popularny system wystawienniczy, zapewniający doskonałą wizualizację firmy lub produktu.

Cechy:
  • duża mobilność
  • prosty i szybki montaż
  • łatwa i szybka wymiana grafiki
  • możliwość dopasowania wielkości grafiki do indywidualnych potrzeb
Zastosowanie:
  • konferencje
  • targi
  • spotkania promocyjne
  • wystawy